Koszyk
Koszyk

0 szt.
Suma: 0,00 zł

  Katalog » Regulamin
Moje konto  

Kontakt

Tel
22 320 29 96
Godziny działania sklepu
11-19

Facebook

Regulamin
1. Sklep internetowy działający pod adresem charming.com.pl prowadzony przez firmę Ewa Jaros Wojciech Jaros s.c. z siedzibą ul. Chmielna 2/28, 00-020 Warszawa; NIP:525-24-56-423; REGON 141898693; numer konta bankowego: 37 1140 2017 0000 4002 1012 5427, zwanym dalej Sprzedającym.
2. Zamówienia może dokonać pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Kupującym.
3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych. Produkty zostały wprowadzone legalnie na rynek polski.
4. Produkty wykonane są ze srebra 925 lub są pozłacane.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usług bądź oferowanych produktów, wynikające z nieznajomości bądź nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu nie będą rozpatrywane.
6. Kupujący reguluje zapłatę ceny za zamówione produkty w formie przelewów bankowych, poprzez płatności online. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay
7. Kupujący dokonując zamówienia w Sklepie internetowym wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę Ewa Jaros Wojciech Jaros s.c., która jest administratorem danych oraz wykorzystuje je do celów związanych z realizacją sprzedaży zamówionych przez Kupującego towarów oraz do celów marketingowych. Kupujący ma prawo do wglądu, uzupełnienia i dokonywania poprawek administrowanych przez Sprzedającego, a dotyczących jego danych.
8. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem:
- strony internetowej sklepu internetowego www.charming.com.pl,
- telefonicznie: 22 320 29 96,
- pocztą elektroniczną, e-mail: charming@charming.com.pl
Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji, w formularzu kontaktowym lub telefonicznie. Do czasu potwierdzenia realizacji zamówienia, podane warunki zamówienia tj. cena, czas realizacji i specyfikacja produktu mogą ulec zmianie.
9. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po wpłynięciu na konto Sklepu pełnej kwoty należności za zamówiony towar.
10. Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego towaru i wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
11. Czas dostawy realizowanej przez firmę kurierską wynosi do 10 dni roboczych, liczonych od momentu wysyłki zamówionego towaru.
12. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
13. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia, wybór innych dostępnych w sklepie towarów).
14. Do każdego zamówienia może być wystawiona faktura VAT. Faktura VAT wystawiona jest na życzenie klienta. W innym wypadku klient otrzymuje paragon.
15. Kupujący nie może anulować zamówienia, po rozpoczęciu realizacji zamówionego towaru.
16. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w jego ofercie, przy czym zmiana taka nie może dotyczyć towarów objętych już przyjętymi i potwierdzonymi zamówieniami Kupującego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
17. Z uwagi na indywidualny charakter każdego zamówienia – indywidualne grawerowanie oraz wybór sznurka Kupujący nie ma prawa do odstąpienia od umowy ani prawa zwrotu produktów.
18. Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, Kupujący nie może się powołać na uprawnienia przysługujące mu z tytułu rękojmi, na prawo od odstąpienia od umowy, ani żadne inne.
19. Produkty pozłacane poprzez codzienne użytkowanie, w szczególności kontakt z wodą, perfumami, mogą tracić wierzchnią warstwę pozłocenia.
20. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
21. Przed odebraniem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka, opakowanie i zawartość jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny. Odpowiedni formularz posiada kurier.
22. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
23. Prawem właściwym dla umowy sprzedaży towarów pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym jest prawo polskie, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DZ.U.2000r. Nr 22, poz.271 z późniejszymi zmianami).

Powrót